گزارش مدیر عامل : آقای علی اصغر جلیلیان


تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در نخستین روزهای امسال ،امیدها را برای سالی پر از تلاش، همکاری و همدلی افزون می سازد.
سال جدید را به همه همکاران عزیز تبریک عرض نموده وامیدوارم طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان مورد قبول درگاه الهی بوده و سال۱۴۰۲ برای صنعت چاپ کشور و استان خراسان رضوی سال همدلی، همکاری و پیشرفت باشد.
در آغاز سال چند نکته را به حضور همکاران عزیز عرض می‌کنم‌:
۱نشریه ” فراچاپ ” که تاکنون یک پیش شماره آن منتشر گردیده و مورد استقبال همکاران عزیز و مسئولان محترم قرار گرفته است_ به عنوان یک رسانه مستمر به صاحب امتیازی شرکت تعاونی صنعت چاپ خراسان همه ماهه منتشر خواهد شد. مدیرمسئول و سردبیر این نشریه آقای سید جلال فیاضی از پیشکسوتان رسانه کشور و استان هستند و امیدواریم با بهره گیری از تجربیات ایشان این نشریه هر روز بالنده تر و گسترده تر منتشر شود.
۲_ نشریه “فراچاپ” برای مسئولین، سازمانهای مرتبط با چاپ، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های چاپ، چاپخانه های سراسر کشور، مدیران و مسئولان و شخصیت های مرتبط با صنعت چاپ ارسال می شود.لذا انتشار این نشریه فرصت مغتنمی برای بیان دیدگاه ها، نظرات و مشکلات فعالان صنعت چاپ و معرفی فعالیت ها وموفقیت های مراکز چاپ استان خراسان رضوی می باشد..
همکاران عزیز می توانند نظرات ، دیدگاه ها و گزارش فعالیت های خود را به این نشریه ارسال فرمایند.
همچنین برای تبلیغ فعالیتهای خود و ارائه آگهی این نشریه آماده همکاری با همه مراکز چاپ استان خراسان رضوی می باشد .
۳خوشبختانه مقدمات ایجاد سایت تعاونی چاپ فراهم شده و قرارداد طراحی آن منعقد گردیده است و به زودی فعالیت آن آغاز خواهد شد و به صورت آنلاین و لحظه ای از طریق سایت تعاونی با شما در ارتباط خواهیم بود ودر جریان آخرین فعالیت های تعاونی و نیز کالاهای موجود در تعاونی قرار خواهید گرفت . ۴سال ۱۴۰۱ به ویژه از اوایل بهمن ماه با بازاری آشفته و مشکلات اقتصادی مواجه شدیم که خوشبختانه بخوبی از آن عبور کردیم و طی مدت کاری حدود ۶۰میلیارد تومان فروش داشتیم.ولی ما به این میزان فروش رضایت نداریم و امیدواریم با همکاری بیشتر سهامداران و اعضای مرتبط باصنعت چاپ در خرید نیازهای خود از شرک تعاونی، سبد کالایی افزایش یابد.
۵با تمهیدات هیات مدیره،انشاالله در سال ۱۴۰۲ با توجه به توافق با شرکت‌های تولیدی و وارد کنندگان کالا فروش یه صورت نقدی و اعتباری دو ماهه ادامه خواهد داشت. همچنین امسال ماشین آلات را هم در سبد کالا ها قرار دادیم و سفارش واردات بصورت قرارداد از جمله فعالیتهای تعاونی خواهد بود. خدای را شاکریم که امروز می توانیم اعلام کنیم ما بزرگترین نمایندگی “راشا کاسپین”در خراسان رضوی با بالغ بر ۵۰۰تن موجودی مقوای پشت طوسی ایندر بردو گلاسه _هستیم.
از همه همکاران عزیزم ؛سهامداران،اعضای اتحادیه و دست اندرکاران صنعت چاپ خاضعانه در خواست می کنم تا با خرید از تعاونی با اطمینان و آرامش فعالیت خود را تداوم بخشند.
امیدوارم به فضل الهی و مساعدت هیئت مدیره محترم همه همکاران عزیزم ، سال ۱۴۰۲ سالی پر رونق برای صنعت چاپ استان خراسان رضوی بوده وبا گسترش ارتباط بین همکاران، همه ما بتوانیم برای پیشرفت صنعت چاپ استان همدلی، همفکری ،همکاری و هم افزایی داشته باشیم.

morteza

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *