تقدیر معاون وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از رئیس اتحادیه صنعت چاپ خراسان‌رضوی

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی در حکم ویژه‌ای از زحمات و تلاش‌های علی مغانی، پیشکسوت صنعت چاپ کشور و رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان‌رضوی تجلیل کرد.
به گزارش فراچاپ، در بیست‌وسومین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان‌رضوی که عصر روز پنجشنبه یازدهم آبان‌ماه در تالار همایش‌های هتل خورشید تابان مشهد برگزار شد، حاضران جدیدترین دستاوردها و پیشرفت‌های این عرصه را بیان کردند و البته مطالبات و دغدغه‌های فعالان صنعت چاپ استان نیز مطرح شد. در حاشیه همین برنامه‌ها نیز یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی در حکم ویژه‌ای از زحمات و تلاش‌های علی مغانی، پیشکسوت صنعت چاپ کشور و رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان‌رضوی تجلیل کرد.

در پیام معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد آمده است:
«جناب آقای علی مغانی، به‌پاس خدمات و زحمات جناب‌عالی در طول دو دهه گذشته به‌عنوان رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان‌رضوی و اهتمام در اعتلای صنعت چاپ و نشر کشور و همچنین اقدامات بسیار مؤثر برای توسعه و بهبود وضعیت چاپ استان خراسان‌رضوی، مراتب قدردانی و سپاس خود را از بذل کوشش‌های مجدانه جناب‌عالی و همکاری خالصانه ابراز نموده و امید که خدمت برخاسته از قدم‌های محکم و استوارتان در اذهان باقی و تلاش‌هایتان آیینه وظیفه‌شناسی باشد. از درگاه ایزد منان، توفیق، سلامتی و روزگاری خوش همراه با سعادت
برای شما آرزومندم.»
حضور علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری از دیگر نکات درخور توجه در این مراسم بود.

morteza

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *