دغدغه چاپخانه‌داران، در دستور کار دستگاه‌های متولی

یعقوبعلی نظری گفت: صنعت چاپ در این استان از بخش‌های پیشرو و پیشتاز است و نه‌تنها در داخل کشور بلکه حتی زمینه بسیار خوبی برای صادرات به خارج از کشور را برای خود رقم زده است. به همین دلیل، فرصت‌هایی فراهم خواهد شد که این فعالیت‌های تحسین‌برانگیز ادامه پیدا کند.
یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در حاشیه بیست و سومین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان رضوی در گفت‌وگو با فراچاپ اظهار کرد: ما وظیفه داشتیم که در این روزها که متعلق به فعالان خوش‌نام حوزه چاپ است و در این جشنواره هم از آن‌ها تجلیل شد، خدمت این عزیزان برسیم و خداقوت عرض کنیم.

وی افزود: الحمدلله صنعت چاپ در این استان از بخش‌های پیشرو و پیشتاز است و نه‌تنها در داخل کشور بلکه حتی زمینه بسیار خوبی برای صادرات به خارج از کشور را برای خود رقم زده است. امید ما هم این است که هم در بحث اقتصاد چاپ و هم در حوزه فرهنگی، چاپخانه‌داران فرهیخته این استان بتوانند نام بلند مشهدالرضا(ع) را در کشور در اوج نگه دارند.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فرصت‌هایی فراهم خواهد شد که این فعالیت‌های تحسین‌برانگیز ادامه پیدا کند. اعتبار علمی صنعت چاپ موضوعی نیست که برای دستگاه‌های متولی بی‌اهمیت باشد و به‌طور خاص، ما در خراسان رضوی که قطب صنعت چاپ کشور محسوب می‌شود، تمرکز ویژه بر رفع مشکلات موجود فعالان این صنف و حمایت از دغدغه‌هایشان خواهیم داشت.

morteza

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *