گزارش مدیرعامل-شهریور ماه 1402

همکاران عزیزم ؛ فرصت دیگری فراهم شد تا بازهم شما را در جریان روند امور تعاونی قرار داده و گزارشی از اقدامات انجام شده و آنچه انجام خواهد شد تقدیم کنم .
۱_ براساس برنامه‌ریزی انجام شده شرکت تعاونی آمادگی دارد هر کالایی راکه همکاران عزیز نیاز داشته باشند را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه و با اعتبار سه ماهه در اختیار همکاران عزیز قرار دهد.
۲به منظور قدرشناسی از پیشکسوتان صنعت چاپ و انتقال تجربیات ارزشمند آنها به نسل جوان هرماه به دیدار یکی از این عزیزان خواهیم رفت و گزارش این دیدار را در نشریه«فراچاپ» منتشر خواهیم کرد . این ماه به دیدار جناب آقای ناظران پور پیشکسوت چاپ و موسس دو چاپخانه بزرگ دانشگاه فردوسی و آستان قدس رفتیم و از این شماره خاطرات ایشان را در فراچاپ مطالعه خواهید کرد. ۳ انتشار ماهنامه سراسری «فراچاپ» فرصت بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات صنعت چاپ را فراهم کرده است. اولین میزگرد تخصصی با موضوع “بررسی مشکلات شهرک چاپ ونشر مشهد “برگزار شد. امیدوارم همکاران عزیز با ارائه دیدگاهها و نظرات کارشناسی و تخصصی و انتقال مشکلات صنعت دراین روند ما را همراهی کنند وهم مسئولین عزیز با پاسخگویی و پیگیری مشکلات در حل آنها مارا یاری کنند. با توجه به ارسال فراچاپ برای همه مراکز چاپ و بسته بندی و دستگاه‌های مسئول درسراسر کشور امیدوارم این اقدام برای حل مشکلات صنعت چاپ در کل کشور موثر باشد.
۴بزودی سایت شرکت تعاونی در دسترس همکاران عزیز قرار خواهد گرفت و علاوه بر اطلاع رسانی اقدامات و کالاها زمینه ارتباط دوسویه با شما فراهم خواهد گردید. ۵با توجه به ضرورت نوسازی تجهیزات صنعت چاپ برای واردات ماشین آلات نو و دست دوم و نیز برگزاری تورهای تخصصی و نمایشگاهی خارجی برای آشنایی با تحولات و پیشرفت‌های جهانی صنعت چاپ اقداماتی را در دستور کار تعاونی قرار داده ایم که با حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.
۶_ کارهای مقدماتی احداث ساختمان شهرک چاپ انجام ،نقشه‌های سازه تهیه و قرارداد پیمانکار منعقد شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
۷_ تشکیل “انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ”یکی دیگر از برنامه‌های تعاونی است که امیدواریم با همکاری صمیمانه پیشکسوتان عزیز بزودی محقق شود.
۸در زمینه آموزش آمادگی صنف چاپ را برای همکاری با هنرستان شهید آقاسی زاده اعلام کردیم و برای تأسیس مرکز علمی کاربردی چاپ خراسان رضوی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقاطع کاردانی ،کارشناسی وکارشناسی ارشد درحال برنامه ریزی و پیگیری هستیم. از همه همکاران عزیزم تقاضا می کنم با ارائه نظرات، پیشنهادات ، انتقادات و موضوعات مورد نظر خود ما را در خدمت رسانی بیشتر و بهتر یاری فرمایند. درخاتمه از همه همکاران عزیزی که با ارتباط موثر و ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی ما را در تحقق اهداف تعاونی یاری می کنند و نیز هیات مدیره محترم که با حمایت خود پشتوانه تعاونی هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم . آینده روشن و تحقق اهداف بزرگ و حل مشکلات صنعت ثمره همکاری،همدلی و وفاق همه ماست

morteza

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *