ارتباط،انسجام،پیشرفت

در جهان امروز پیشرفت و توسعه یکی از اهداف مهم کشورها ، سازمان‌هاومراکز اقتصادی است . صنایع مختلف دستیابی به ارتقاء کیفیت ،کاهش قیمت تمام شده و گسترش بازار داخلی و خارجی‌ را راهبرد اصلی خود می دانند.
صنعت چاپ وبسته بندی به عنوان صنعت پیشران توسعه کشور که همه صنایع برای تکمیل چرخه تولید خود بدان نیاز دارند برای جهش به سمت ارتقای کمی و کیفی و دستیابی به اهداف استراتژیک این صنعت به تحولات و اقدامات فراوانی نیاز دارد.
تشکیل نهادهای صنفی صنعت چاپ به منظور انسجام و هم افزایی فعالان صنعت پیش نیاز ضروری دستیابی به توسعه و پیشرفت و ارتباط مقدمه انسجام فعالان صنعت چاپ است.
تعاونی صنعت چاپ یک نهاد صنفی است که ظرفیت انسجام بخشی وهم افزایی فعالان صنعت چاپ را دارد وبه همین منظور در تدارک یک شبکه ارتباطی فراگیر و مؤثر در این صنعت می باشد؛ انتشارماهنامه سراسری فراچاپ ، راه اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، برنامه ریزی کارگاه‌های تخصصی و آموزشی، تشکیل باشگاه مشتریان ، برگزاری نشست‌های هم اندیشی، ،میزگرد ،همایش و طراحی تورهای تخصصی فنی و بازرگانی در داخل و خارج از کشور مهمترین فعالیت‌هایی است که تعاونی صنعت چاپ خراسان رضوی برای ایجاد یک شبکه ارتباطی موثر و کارآمد در میان فعالان صنعت چاپ درحال انجام است . آنچه در ارتباط انسجام آفرین موثر است ساماندهی یک ارتباط دوسویه هست . دراین سامانه علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باید امکان دریافت نظرات مخاطبان نیز میسر باشد . ماهنامه سراسری “فراچاپ”که امکان ارسال آن برای تمام مراکز چاپ کشور و سازمان‌ها و تشکل‌های صنفی صنعت چاپ فراهم شده است علاوه بر انتشار گفتگوها،مقالات و گزارش‌های تخصصی پذیرای دیدگاه‌ها،مقالات، نظرات و پیشنهادات فعالان صنعت چاپ در سراسر کشور است .
سایر سامانه‌های ارتباطی ؛سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی که ایجاد شود نیز چنین فضایی ایجاد خواهد شد.
“فراچاپ” تریبون همه فعالان فرهیخته صنعت چاپ است تا برای ارتقای این صنعت پیشران و بررسی چالش‌ها و مشکلات این صنعت و ارائه راهکارهای برون رفت از آنها با همدلی،مشارکت و هم افزایی تلاش کنند.
آینده روشن و موفقیت‌های بزرگ حاصل ارتباط سازنده، همفکری عالمانه ،انسجام هوشمندانه و تصمیم‌های‌بزرگ است.همراه ما باشید.

morteza

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *