شرکت تعاونی در عرصه تعمیر وبازسازی تجهیزات تسهیل‎گری کند

عضو اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی گفت: اورهال سخت‌افزار و ماشین‌آلات، یکی از نیازهایی است که امروزه همه چاپخانه‌داران کمابیش با آن درگیر هستند. در این شرایط، اتحادیه و شرکت تعاونی میتوانند در مقام تسهیل‌کننده و واسطه‌گر، کمک کنند تا ماشین‌آلات موجود در واحدهای تولیدی، آسان‌تر تعمیر شوند.

صالحی عضو اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی و از پیشکسوتان عرصه چاپ و نشر در حاشیه جلسه مجمع عمومی تعاونی صنعت چاپ استان در گفت‌وگو با «فراچاپ» اظهار کرد: نیازها، انسان‌ها را به سمتی هدایت می‌کند که آن‌ها را برطرف کند. اینجاست که افراد هوشمند به سمتی کشیده می‌شوند که در آن‌جا نیاز وجود داشته باشد. نیاز به بحث چاپ هم از جمله آن نیازهاست که به‌تدریج دستخوش تغییر شده و اگرچه تیراژ مطبوعات کاهش محسوس پیدا کرده اما کاربرد صنعت چاپ در حوزه بسته‌بندی به‌شدت افزایش یافته است؛ به‌طوری که امروزه بسته‌بندی اجناس به شناسنامه محصول و بلکه حتی شناسنامه تولیدکننده تبدیل شده‌اند و هرکس بخواهد محصولی را از بازار خریداری کند، قبل از کیفیت، وزن، حجم و هر مشخصه دیگر، به بسته‌بندی آن توجه می‌کند.

وی افزود: امروزه بسیاری از تعاونی‌ها در سراسر کشور منحل شده‌اند، این انحلال به خاطر توزیع نادرست کالا، سودجویی‌های شخصی و نابسامانی‌های مدیریتی بوده اما با این وجود، در استان خراسان رضوی به دلیل نیازی که چاپخانه‌داران احساس کرده‌اند، شرایطی ایجاد شده که آقای جلیلیان و مدیریت جدید تعاونی، فضای جدیدی در این عرصه ایجاد کنند و کار را با کمترین حاشیه جلو ببرند. این عضو تعاونی صنعت چاپ خراسان رضوی در انتهای سخنان خود ضمن ارائه پیشنهاداتی به اتحادیه و تعاونی صنعت چاپ خاطرنشان کرد: اورهال سخت‌افزار و ماشین‌آلات، یکی از نیازهایی است که امروزه همه چاپخانه‌داران کمابیش با آن درگیر هستند. در این شرایط، اتحادیه و شرکت تعاونی می‌تواند در مقام تسهیل‌کننده و واسطه‌گر، کمک کند تا ماشین‌آلات موجود در واحدهای تولیدی، آسان‌تر تعمیر شوند.

morteza

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *